Skip to main content

SHARE YOUR HEART!

CaringBridge.org
Share your heart

Connect more families and help reach the goal.

Dear Jorge,

You are the heart of CaringBridge. You’ve inspired your community with your compassion.

By making a gift to CaringBridge today, you will provide hope and inspire care and support when it matters most.

Together we can reach the goal of 20,000 gifts this month and give families everywhere a place to receive encouragement from their communities.

By sharing your heart today, you will impact lives in big ways.

Thank you,

Sona Mehring
CaringBridge Founder & CEO

© 1997-2012 CaringBridge®, a nonprofit organization.
CaringBridge, 1715 Yankee Doodle Road, Suite 301, Eagan, MN 55121, USA
Unsubscribe | Privacy policy | Contact us

Comments

Popular posts from this blog

Reverenfun

La amistad: Ayuda para la santidad

Leer | JUAN 15.12-15 20 de julio de 2012 Cuando Dios creó todo, solo una cosa no tuvo su aprobación. Miró a Adán, quien era el único ser en su clase, y dijo: “No es bueno que el hombre esté solo” (Gn 2.18). El Señor creó a las personas para que tuvieran compañerismo emocional, mental y físico, de modo que pudieran compartir su ser más íntimo unas con otras. Jesús explicó esto a sus discípulos, diciéndoles que debían amarse unos a otros tal como Él los había amado. En una amistad que honra a Dios, dos personas se edifican mutuamente y se animan una a otra a tener un carácter como el de Cristo. Sin embargo, muchas no logran entablar y mantener relaciones que estimulen su fe (Pr 27.17). Lo que hacen es hablar trivialidades propias de simples conocidos: el clima y los asuntos mundiales. Lamentablemente, también los creyentes rehúyen la conversación profunda en cuanto al pecado, la conducta transparente y la vida de acuerdo con los parámetros bíblicos, que servirían para enriquecer ...

COMMIT TO

In the face of widespread insecurity, fear, and hopelessness, our nation desperately needs your prayers. Join us in praying for our nation, that God will heal our land.